Sunday, May 19, 2013

" May Giveaway By Amer Corner "

Assalamualaikum?


Aku join giveaway kali ke 5 pada bulan nih, banyak engkau. aku join nih pun sebab aku terminat dengan jam ice watch tu, biasalah jam idaman kalbu. kalau ada tuah badan aku nih dalam lah ba tuh kan. :)

Hadiah hadiannya :

Hadiah. (dipilih secara random)
1. Ice Watch x3


2. Top Up RM 5 untuk x6 Orang.



Start 8.May.2013. Tamat pada 8.June.2013.(12midnight)

2 comments:

  1. dtg dari GA yg sama , good luck :) http://rainyshiningshinee.blogspot.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum dan selamat petang :)
    good luck to you :)
    dari GA yang sama :)
    http://blog-threeinone.blogspot.com/2013/05/may-giveaway-by-amer-corner.html

    jom join GA ni,saya salah seorang sponsor :)
    http://ellyfaziraakmahere.blogspot.com/2013/05/first-giveaway-by-blogger.html

    ReplyDelete